• SpeedCHAINsk
    Medzinárodná logistická konferencia
    15. mája 2025 | HOTEL ZOCHOVA CHATA

DODÁVATEĽSKÉ REŤAZCE 2025+: ADAPTÁCIA, ODOLNOSŤ, INOVÁCIE

Diskutovať budeme o digitálnej transformácii, automatizácii, udržateľnosti, diverzifikácii dodávateľských sietí a nových prístupoch k manažmentu rizík. Cieľom je identifikovať osvedčené postupy a inovácie, ktoré firmám pomôžu posilniť ich konkurenčnú výhodu a pripraviť sa na budúce výzvy.

 

09.00-09.05

ÚVOD KONFERENCIE

Miroslav Rumler, Vice-President European Logistics Association & Partner Reliant

 

09.05-09.20

Vizibilita v supply chaine

Flexibilita sa stala novým štandardom, pretože čierne labute už neprilietajú výnimočne. Môžeme sa pýtať, či je ich výskyt náhodný alebo pseudonáhodný. Ukážeme si, prečo je vizibilita dôležitejšia ako kedykoľvek predtým.

Přemysl Zeman, riaditeľ consultingu & Board Member | Logio

 

09.20-09.35

CTP buduje logistické ekosystémy, ktoré formujú budúcnosť Slovenska

Ivan Šimo, Managing Director | CTP Slovakia

 

 

INTRALOGISTIKA NA STEROIDOCH: AKO ZRÝCHLIŤ A NEZBLÁZNIŤ SA?

Táto sekcia sa zameria na spôsoby, ako optimalizovať logistické toky, využiť automatizáciu, umelú inteligenciu a pokročilé analytické nástroje bez toho, aby systém stratil stabilitu. Diskutovať budeme o najnovších trendoch v zrýchľovaní dodávok, riadení skladov a dopravy, ako aj o tom, ako nájsť rovnováhu medzi rýchlosťou, nákladmi a udržateľnosťou.

 

09.35 - 09.50

KUKA AMR: Autonómne mobilné roboty pre intralogistiku bez chaosu

Automatizácia logistiky už nie je budúcnosťou – autonómne mobilné roboty (AMR) KUKA menia spôsob, akým firmy optimalizujú svoje skladové a výrobné procesy. V našej prezentácii ukážeme, ako AMR roboti zrýchľujú intralogistické procesy, znižujú prevádzkové náklady a zvyšujú efektivitu skladového hospodárstva. Príďte zistiť, ako prepojiť automatizáciu do jedného efektívneho celku, ktorý prináša skutočné výsledky.

Lukáš Hronek, Sales Key Account Manager | KUKA Robotics Czech

 

09.50 - 10.05

Dragonfly CV - game changer vo využívaní vozíkov

Jiří Ovesný, majiteľ spoločnosti | INTRALOG SERVICES

 

10.05 - 10.20

Úspora nákladov pomocou robotizácie upratovania

Zaoberáte sa efektivitou upratovania? Nie? Práve upratovanie skladových a kancelárskych priestorov je často zanedbávanou záležitosťou. Aj preto sa jedná o oblasť s veľmi nízkou efektivitou, kde firmy často prichádzajú o mnoho peňazí. Koľko je možné ušetriť v oblasti upratovania? Kde sa dajú ušetriť náklady pomocou riešenia od X-Care? Odprezentujeme kompletné case study robotizácie upratovania firmy Angry Beards.

Filip Zima, Partner & COO Yottabe l CEO X-Care 

 

10.20 - 11.10

Panelová diskusia

Moderný sklad: Od developerských plánov po logistickú prevádzku

Jakub Pelikán, Development Director Central Europe | Mountpark

Kateřina Kačírková, obchodný manažér | MD logistika

Ivan Pastier, Commercial Director | Panattoni Slovakia

Kristian Hajdu, Business Development Manager | Raben Logistics Slovakia

 

 
11.10 - 11.45  |  COFFEE BREAK

 

TRENDY, KTORÉ SÚ TRENDY: AKO SPOJIŤ UDRŽATEĽNOSŤ S VÝKONNOSŤOU?

Firmy dnes čelia výzve, ako dosiahnuť vysokú efektivitu a zároveň minimalizovať environmentálny dopad svojho podnikania. Táto sekcia sa zameria na stratégie, technológie a inovácie, ktoré umožňujú spojiť udržateľnosť s výkonnosťou bez kompromisov.

 

11.45 - 11.50

ÚVODNÉ SLOVO MODERÁTORA SEKCIE

Moderuje: Miroslav Rumler, Vice-President European Logistics Association & Partner Reliant

 

11.50 - 12.05

Od kuchynskej soli po medzinárodnú logistiku

Keď vývoj opretý o zákaznícku experience prináša obojstranne pridané hodnoty
Pozývame vás na prezentáciu spoločností TIMOCOM a Sped Tempus, kde spoločne preskúmame reálne prínosy využitia TIMOCOM Road Freight Marketplace v praxi. Spoločnosť Sped Tempus, ktorá sa špecializuje na predaj soli – od kuchynskej po posypovú, sa podelila o svoje skúsenosti, ako implementácia digitálnych nástrojov, ako je TIMOCOM, prispieva k významnému zvýšeniu efektivity práce ušetrením minimálne 75 % času pri bežných opakovaných úkonoch a k novým možnostiam expanzie na medzinárodné trhy vďaka celoeurópskej logistickej sieti s viac ako 156 tisícmi používateľov. Príďte sa inšpirovať, ako moderné technológie môžu transformovať aj vašu logistiku a prispieť k dosiahnutiu lepších výsledkov na medzinárodnej scéne.

Radovan Tišer, Team Leader Sales CZ&SK | TIMOCOM

 

12.05 - 12.20

Prenájom nákladnej techniky ako cesta k vyrovnaniu výkyvov v doprave

Jan Novotný, obchodný riaditeľ | Antwell Group

 

12.20 - 12.35

Proaktívne riešenia Goodyear

V Goodyear prezentácii vám predstavíme trendy v nákladnej doprave ako aj služby a riešenia, ktoré prinášajú potenciálne úspory pre vozové parky.

Jozef Petrík, Country Sales Manager | Goodyear Slovakia

 

12.35 - 12.50

Kedy sa dočkáme „People-less“ procesov v logistike?

Nadväzujeme na prezentáciu zo SpeedCHAIN ​​2024 („Digitalizácia v logistike nie je výzva, ale príležitosť, ako si zjednodušiť život“). Tentoraz sa zameriame na automatizáciu obchodného procesu v logistike, ktorá je zložitejšia ako v iných odvetviach. Ukážeme, ako minimalizovať manuálnu prácu pri spracovaní dopytu, vyhľadávaní prepráv na marketplace portáloch, tvorbe ponúk, prijatí objednávok a ich odovzdaní na realizáciu. Tešiť sa môžete aj na praktické tipy a vychytávky, ktoré vám uľahčia život.

Martin Hanusek, Business Development Manager | RICOH Czech Republic

 

12.50 - 13.05

Ako kvalitný zákaznícky servis pomáha podnikom v logistike rásť

V konkurenčnom prostredí logistického priemyslu sa kvalitný zákaznícky servis stáva kľúčovým faktorom pre udržanie lojality, získavanie nových klientov a dlhodobý rast podniku. Táto prezentácia sa zameriava na to, ako efektívna a empatická komunikácia, rýchle riešenie problémov a proaktívny prístup k zákazníkovi prispievajú k budovaniu dôvery a zvyšovaniu spokojnosti. Ukážeme si konkrétne príklady z praxe, analyzujeme najčastejšie chyby, a predstavíme osvedčené stratégie, ktoré pomáhajú logistickým firmám nielen prežiť, ale aj rásť v rýchlo sa meniacom trhu.

Katarína Kmeťová, Business Development Manager |  Konecta Slovakia

 

 

13.05 - 14.05  |  OBED

 

INTERMODAL: MOST K BUDÚCNOSTI LOGISTIKY

Sekcia sa zameria na úlohu intermodálnych prepráv ako kľúča k modernizácii a zefektívneniu logistických reťazcov. Diskutovať sa bude o inováciách v oblasti intermodálnych riešení, ich vplyve na udržateľnosť a efektivitu ao tom, ako môžu prispieť k dosiahnutiu logistických cieľov v rýchlo sa meniacom prostredí.

 

14.05 - 14.10

ÚVODNÉ SLOVO MODERÁTORA SEKCIE

Moderuje: Stano Michalička, konateľ | INTERLINER

 

14.10 - 14.25

The power of Networks

METRANS je lídrom na trhu intermodálnej prepravy, ktorý ponúka bezproblémovú a neutrálnu prepravu po vnútrozemí Európy s viac ako 30-ročnými skúsenosťami. Prepájame intermodálne terminály prostredníctvom kyvadlových vlakov a spoľahlivo urýchľujeme dodávky Silk Road. Ako komplexné riešenie spracovávame globálne zásielky v kontajneroch, chladiarňach, cisternách, veľkoobjemových kontajneroch a prívesoch, pričom uprednostňujeme bezpečné doručenie.

Miloš Mervart, Chief Commercial Officer | METRANS /Danubia/, a.s.

 

14.25 - 14.40

Multimodálny terminál – viac než len miesto prekládky

Tradičné kontajnerové a prekládkové terminály musia čoraz častejšie rozširovať portfólio svojich služieb ako napríklad skladovanie tovaru, dodávka na poslednú míľu a pod. Svoje skúsenosti z implementácie TOS KONTI do prostredia prekládkového terminálu v Dobrej Vám predstavia zástupcovia spoločností OLTIS Group a BULK TRANSSHIPMENT SLOVAKIA.

Ladislav Katrinčák, projektový manažér | BULK TRANSSHIPMENT SLOVAKIA, a. s.

Vlastimil Kožej, obchodný riaditeľ | CID International, a.s. / OLTIS Group

 

14.40 - 14.55

Prístav Koper – Intermodálnu dopravu má vo svojej DNA

Slovinsko vďaka svojej výnimočnej geostrategickej polohe ponúka ideálne podmienky na rozvoj logistických operácií – nielen pre vlastné potreby, ale aj pre celé územie strednej a východnej Európy. Už krátko po založení prístavu Luka Koper sa ukázal potenciál na prepravu tovaru z Koperu do vnútrozemia. Táto vízia viedla k rozhodnutiu vybudovať železničné spojenie. Prvá trať, dlhá 31 kilometrov, bola dokončená v roku 1967 a dodnes slúži premávke. Od samého začiatku zohrávala železničná doprava v prístave kľúčovú úlohu – a intermodálny prístup sa tak stal pevnou súčasťou jeho identity.

Igor Pamič, Representative for the Czech and Slovak markets | Port of Koper 

 

14.55 - 15.10

Samskip Multimodal Transport: Trvalo udržateľná alternatíva

V prezentácii sa zameriame na predstavenie spoločnosti Samskip Group a riešenia multimodalnej dopravy v Europe. Odprezentujeme, prečo si zvoliť multimodalnu dopravu ako trvalo udržateľnú alternatívu cestnej dopravy.

Ivan Ďuriš, Business Development Manager Czechia & Slovakia | Samskip

 

15.10 - 15.25

Prístav Rijeka - Spojenie Slovenska so zvyškom sveta

Laszlo Grosz, Port Representative & Business Development Central Europe | Adriatic Gate Container Terminal - Rijeka

 

 

15.25 - 15.55  |  COFFEE BREAK

 

15.55 - 16.10

Originál vs. Fake: Riziká a zodpovednosť v dodávateľských reťazcoch

Prezentácia poukáže na rastúce prepojenie medzi nelegálnym obchodom a ilegálnou migráciou, ktorá často využíva rovnaké logistické kanály. Diskusia sa zameria na bezpečnostné hrozby, zodpovednosť firiem v rámci reťazca a dôležitosť kontrolných mechanizmov v boji proti cezhraničnej kriminalite.
pplk. Mgr. Bc. Henrieta Baková, koordinátor špecialista | Kriminálny úrad finančnej správy SK

 

16.10 - 17.10

Panelová diskusia

Čo je kľúčom k efektívnej logistike?

Adrián Halay, prevádzkový riaditeľ | Central Europe Railway (CER)

Jana Mošovská, National Sea Logistics Manager | Kuehne + Nagel

Vladimír Doboš, Reprezentácia ČR a SR | Hafen Hamburg Marketing e.V.

Adéla Kurečková, Business Development Manager for Czech Republic and Slovakia | Baltic Hub

Martin Nováček, obchodný riaditeľ | MSC CZECH REPUBLIC

 

18.00 - 22.00

 

GALAVEČER V.I.P. LOGISTIC RENDEZVOUS SLOVAKIA

 

Moderátor večera | Alexander Štefuca

Program vyvrcholí V.I.P. logistickú párty plnú zábavy a networkingu – konferencia aj V.I.P. Logistic Rendezvous, všetko pod jednou strechou.

 

Program sa stále upravuje - zmeny sú vyhradené

 

Reliant s.r.o.

U Habrovky 1562/11 A

140 00 Praha 4

IČ: 49702726

DIČ: CZ49702726

Kontaktujte nás

e-mail: info@reliant.eu

tel: +420 241 44 28 21

Sledujte nás

Spisovná značka

C 22288 vedená u Městského soudu v Praze

Odkaz na PDF výpis z OR

Nastavení cookies